kabbalisme

OK, jeg har testet meg. Og testet positivt. Den store kabbala-dagen kom til meg også. Jeg har fått høre følgende:

  • Sterk vilje og skarpt sinn, fri, talentfull organisator, oppfinnsom, overtalende sjarmerende, og en kløpper i business. Snakkesalig, morsom og gøyal, tilpasser seg svært lett til nye situasjoner, og er entusiastisk og overstrømmende.
  • Jeg liker å reise, liker forandring og variasjon. På grunn av min medfødte rastløshet og lengsel etter forandring hele tiden, vil jeg nok gifte meg mer enn én gang. I mitt første ekteskap vil jeg jobbe samme sted eller i samme geskjeft som min ektefelle.
  • I 20-årene vil jeg oppleve hindringer og forsinkelser i kjærlighetslivet. For meg vil et ekteskap der jeg først gifter meg godt etter fylte 30 være det lykkeligste.
  • Jeg er glad i penger, besluttsom og streng. Jeg har en veldig viljestyrke og kan jobbe uten stans. Jeg ønsker ikke råd fra andre, jeg vil klare alt selv.
  • Karaktérstyrke-tall er 3, det perfekte tall. Skjebnetall er 8, variasjonen og forandringens tall.


Kommentarer

Populære innlegg